miejsce na jakiś fajny cytat, szukanie w toku =)
~~ Ankieta ~~
(brak)

sobota, 3 września 2016

Świat cały barwy stracił

Świat cały barwy stracił
szkarłatna pozostała tylko krew z ran cieknąca
Ostatnia w żyle kropla ból ukoi
Płyń maleńka płyń mi już się nie przydasz

Marzenie bezpowrotnie zabiłam
nadzieję utraciłam
Na cóż życie pustej skorupie?

W żalu i rozpaczy na życzenie własne
spokojna już teraz, łzy nie lecą
jedyna krew kapie

Płyń szkarłatny życiodajny płynie
Płyń z żyl w świat
mi się już nie przydasz
jedna chwila jeden błąd zaważył wszystko

Miałam wszystko - nie mam już nic
Zniszczyłam najcenniejsze co w życiu miałam
pozostało cierpieć...

Dostałam czyste szczęście upojona nim
nie doceniłam i zniszczyłam
na wybaczenie nie zasłużyłam mimo to o nie błagam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz